Wikia

Een berucht lid van AWF sinds de begindagen van het forum in 2002, die zelfs in het Stel je vraag gedeelte van AWF al actief was. Hij kenmerkt zich door zijn opmerkelijke taalgebruik, zijn voorkeur voor griezelige dingen zoals het eten van spinnen, het over willen nemen van de wereldmacht en het rebelleren tegen Gijs. In zijn meestal kortstondige bezoeken aan AWF wendde hij meestal voor een buitenaards wezen te zijn.

Hoewel vroeger zeer actief, laat hij nu nog maar zelden zijn hoofd zien op het forum. Er gaan geruchten dat hij sinds zijn laatste actie zelfs een ban heeft gekregen.

Verder mag zijn naam nooit met een hoofdletter worden geschreven. (en waarom is deze pagina naar zaza vernoemd met een hoofdletter? o.o Edit van Aerival: Omdat wiki blijkbaar niet toestaat dat het met een kleine letter geschreven wordt Dat faalt ): )

Enkele opmerkelijke uitspraken van hem:

"Jullie kikkerkoppen"

"Gijsje ijsje"

"eet een spin"

tijdens één van zijn korte bezoekjes aan AWF heeft hij wat uitzonderlijke tekeningen achtergelaten. Echter is het de moeite niet om er naar te linken omdat de links zelf het niet meer doen.

On a more important note... Edit

E-boy thinks zaza is a pretty cool guy, eh rebels against Gijs and doesn't afraid of anything.

Hawk vind zaza koel. That's all folks.

BlackRose denkt dat zaza stiekem nog actief is op het forum maar steeds onder een andere naam en met andere uitspraken.

Inhavenescence vind dat spinnen lekker smaken... En hij is KING 'lijd'