Wikia

AWF Edit

Shinoth Ropaneg, vroeger bekend als YamiYugi, en nog daarvoor als Playstationfreak, een destijds beruchte noob. Hij heeft zich echter aangepast aan de regels op AWF en is nu een redelijk normaal lid. Hij staat er bij sommigen bekend om er jong uit te zien voor zijn leeftijd. Hij is namelijk 17, al lijkt hij eerder iets van 14 of 15 jaar oud.

Shinoth zit officieel al vanaf juli 2004 op AWF, maar is pas eind 2006 echt actief geworden. Hij heeft diverse Huntings en toernooien georganiseerd.

Real life Edit

Shinoth woont in Sneek, een stad in the middle of nowhere A.K.A. Friesland. Hij heeft 2 ouders, een zus van 19 die studeert in Enschede, een 7-jarige hond genaamd Pavlov en een 9-jarig konijn genaamd Flip.

Zijn hobbies zijn gamen, internetten, tv kijken en met zijn huisdieren spelen. Hij heeft ooit eens saxofoon gespeeld, maar is daar in 2005 mee gestopt. Hij heeft niet echt een favoriete muziekstijl, zolang het maar flink snel is en een basgitaren in zitten.

Wist je dat? Edit

  • Shinoth AWF regelmatig voor vrij lange periodes heeft verlaten omdat hij het te saai vond worden?
  • Hij een paar keer met dingen heeft meegelopen, zoals met de NOM NOM-ava's?
  • Hij erg van knuffelen houdt
  • 'Shinoth Ropaneg' tot de meest onuitspreekbare AWF-namen behoort?