Wikia

Bij deze informatie over het lid genaamd: RobinotX.

RobinotX begon zijn lidmaatschap voor 2004. Een precieze datum is niet te noemen, maar ook door het fenomeen Pokémon werd hij naar toendertijd genoemde site: Pokemon Wolken gestuurd. Pokemon Wolken was een sub 'wolk' van de site Animewolken. Waar Robin regelmatig naar toe kwam. In die tijd was er ook een chatbox waar deze jongenman regelmatig te vinden was. In 2004 was er een reset en was Robin één van de eerste die zich registreerde. Hij werd lidnummer 32.

De activiteit was minder in die jaren pas in 2006 werd Robin weer actiever. Dit door de anime One Piece. Waar hij bekend stond als de man van de duizende theorieën. Hier op volgde wat goede contacten met leden die daar ook actief waren. Welke zich dankzij zijn eerste meeting, wat teven de eerste meet in Antwerpen was. Verder uitbreide, ondertussen is hij ook één van de actievere en bekendere leden op het forum. Niet iedereen is blij met hem, hij kan nog al eens erg hypocriet zijn en met een meute meelopen. Dit kan tot conflicten zorgen naar verschillende mensen toe. Eigenlijk is hij gewoon een gemeen trolletje dat graag mensen "plaagt", wat soms tot irritatie kan zorgen, en heeft zijn hart opzich wel op de goede plaats.

Verder is er ook een soort van 'gag' waarbij zijn bijnaam de Zeeuw is. Dit is doordat de lichte rivaliteit tussen onze lange Groninger Defis en hijzelf, de Zeeuw.

Dit is verder gewoon een licht grapje dat door de jaren heen is blijven staan. Mocht je dus horen over de Zeeuw, is het een goede kans dat het over hem gaat.

Mocht je meer over RobinotX willen weten of weet je meer over hem, liefst in positieve zin. Post het hier gerust.