Wikia

Avatar20-1

Num's avatar.

Over mij Edit

Ik ben Arjan Broekema, en ik ben geboren op 1-10-1995. Op AWF heet ik Num. Ik zit op AWF sinds, 18 oktober 2009.

Mijn mening over AWF Edit

De leden Edit

Het verschilt natuurlijk per lid, maar de meeste waarmee ik heb gepraat/getypt waren wel aardig. De meeste leden staan open voor andere leden, ze willen andere graag helpen met hun problemen. Voor de problemen is het 'Lucht je hart' subforum. Een manier om leden te zien, is door hun foto te bekijken in het 'Foto topic'. Niet alle leden hebben daar gepost. Ik sta er zelf ook in met mijn foto, maar dat was maar één foto en een hele tijd terug. Een andere manier is om mee te gaan op een meeting. Dan zie je niet alleen hoe ze eruit zien, maar ook hoe zij een beetje zijn. Ik heb nog nooit ruzie, of een uit de hand gelopen discussie gehad.

De Moderatoren Edit

De handhavers van het forum. De meeste doen hun werk prima, en zijn als moderator thuis in het subforum dat zij krijgen. Ze weten erg veel over hetgeen waar ze moderator zijn. Ze kunnen kaarten uit delen, maar niet bannen. De leden die wel kunnen bannen zijn op het moment: "Onno, Maverick en Gijs". Onno is een Mega-Moderator, evenals Maverick. Gijs is de beheerder van het forum. Door de meeste mensen een gerespecteerd lid. Er is niet veel te vinden over dit machtige lid.

De sfeer Edit

Mensen denken dat de sfeer achteruit is gegaan, vergeleken met een paar jaar geleden. Ik ben pas op het forum sinds 2009, dus ik weet niet hoe het een paar jaar geleden was. Sommige mensen denken dat, dat komt, doordat veel leden ouder worden. Er zijn jongere mensen, en oudere mensen. Het jongste actieve lid is 8. Het oudste actieve lid is niet bekend. De oudere leden hebben een andere vorm qua humor. Ze kijken andere Anime en ergeren zich soms aan het kritiek van de kleinere leden. Daardoor ontstaat er een zeurderige sfeer. Meestal is die sfeer weer weg na minimaal een uur. Soms duurt zo'n sfeer een dag tot twee. Maar dat is nog maar zelden gebeurt.

De Meetings Edit

Eindhoven Edit

De leden op de meeting vond ik erg aardig. De leden waar ik het meest mee om ging, waren Morris, Jessewie en Croon. Bij de McDonalds at ik samen met Croon, Morris, Jessewie en Repelsteeltju aan één tafel. Repelsteeltju is helaas gebanned van het forum. Als ik 500 berichten heb, ga ik weer naar een meeting. Als ik daarna weer 500 erbij heb gehaald, ga ik weer op een meeting.

Wie op AWF is familie van mij? Edit

  • Croon, dat is mijn broer.