Wikia

Nimoku staat momenteel bekend als één van de beste spriters op AWF en komt elke keer aanzetten met practhige scratches en ongelofelijke mixjes.

Begin op AWF Edit

Nimoku heeft zich eerst geregistreerd als CuteMightyena in Augustus 2005. Hij stond bekend als een goede spriter, maar was niet op hetzelfde niveau als Solaceira (Night_sky) of Zahro. Daarnaast had hij een ego van jewelste, en nam elke kans om iemand te grond in te boren. Gelukkig heeft deze arrogant kerel zijn personaliteit veranderd en is hij nu een melige idioot die mensen help maar nog steeds erg arrogant is.

Andere namen op het Internet Edit

- CuteMightyena, eerste naam op internet - Nimoku, na de naamveranderings actie op AWF - Wolverean, youtube account - Nimwolv, combinatie van Nimoku en Wolverean, huidige naam op andere fora

Sprites Edit

Zijn bekendste sprites zijn het Ijsdolfijntje waar hij ons mee door sloeg elke keer opnieuw, zijn gay konijntjes (ook direct zijn eerste scratch) en de Element Keepers(waarvan er nog maar 3 zijn getoond aan het publiek) Verder maakt hij alles van recolors tot scratches en slaagt er altijd wel in om zijn fans onder de indruk te krijgen. Hij haat recolors en chao; de eerste chao die hij gemaakt heeft heeft direct een toernooi gewonnen!

Verder zou ik je aanraden om in zijn Sprite Topic te kijken

Ik zou kunnen zeggen dat hij nu de kroon heeft en dat Morris en Zorin kunnen oprotten.

Personelijk Informatie Edit

Zijn echte naam is Hans en hij is 16 jaar oud (lol, fucking internet geek die van pokémon houd). Zijn momentele relatie status is signle (wat een ziele poot) ern hij houdt van chocola.

Hij geilt op teddyberen in zijn vrije tijd.