Wikia

Kort introEdit

Kimes avatar

kimes zijn huidige ava

Op 26 Maart 1988 kwam Kimes ter wereld. Meer dan een decennia later ontdekte Kimes AWF met zijn laatste registratie die op 4 Juli 2004 plaatsvond. Kimes is erg passief, die niet snel spreekt of sociale contacten aanlegt, bijna altijd worden die begonnen door anderen. Tegenwoordig is hij bezig met 3D Graphics & Animation op Qantm College, waar hij met onderwerpen zoals 3D modeleren en animeren, scripts schrijven, tekenen en textures maken.

AWF GechiedenisEdit

Kimes kwam op AWF toen het nog enkel uit de site Animewolken bestond en voornamelijk de sectie Stel Je Vraag, zoekend naar informatie over Pokémon zoals vele andere AWFers. Kort daarna werd Stel Je Vraag gesloten en het forum kwam er voor in de plaats. Zijn eerste nickname wat uiteindelijk resulteerde in zijn huidige was Metal Steelix. Vanaf die tijd spendeerde Kimes veel tijd in het Pokémon-Games gedeelte van het forum, iets wat hij later betreurde omdat hij niet de rest van het forum bezocht en dus dingen zoals Forum Family misliep.

Een flinke tijd en een zwarte bladzijde in de geschiedenis later kwam Kimes terug op AWF nu onder de naam King Metal Steelix of afgekort; KMS. Vanaf die tijd begon hij op meerdere plaatsten in het forum rond te hangen en begon hij op te trekken met de Tuig groep, bestaande uit onderandere; Deskon T. Aoreste, Aerival, Novus, Defis, etc. Omdat ze iemand nodig hadden om een groep van 8 Gymleaders(genaamd de Elite 8) te maken zodat ten tijden van de pkmn games Diamond & Pearl AWFers konden worden uitgedaagd om hun te proberen te verslaan. Rond die tijd verkreeg Kimes ook zijn liefde voor steel type pkmn.

De tijd met de groep heeft zeker wat invloed op hem gehad. Zijn gebruikelijk aanwezigheid gekoppeld eraan dat Kimes nauwelijks sprak tenzij het aan hem geadresseerd was gaf hem de nickname Zombeh, eentje die hij nu koesterd. Ook zijn huidige forum naam werd beslist tijdens deze tijden, hoewel Kimes er tegenwoordig ook vaak Kimera er voor plakt om het een interesantere naam van te maken.

Echter het plan mislukte om de Elite 8 te maken en de gesprekken met elkaar via MSN werden doods, iets wat Kimes graag ongedaan ziet. Tegenwoordig zit Kimes vaak in One Piece, of Overige Praat, kijkend of er iets leuks is.

Voor in de toekomst, wie zal weten wat er gebeurt?

Persoonlijke geschiedenisEdit

Middelbare school was een lastige tijd voor Kimes, niet alleen is hij niet bepaald helder, maar hij werd ook gepest door anderen. Echter hij leerde dat terugvechten voor hem de beste optie was om toch nog wat respect te krijgen. Kimes bleef voor 6 jaar op de middelbare school, een jaar langer dan voor Havo nodig was omdat hij in de 4de klas bleef zitten. He still doesn't like Math to this day.

Uiteindelijk haalde hij zijn diploma en besluit om zijn droom als Gamedesigner te gaan volgen op het HvA, bij de opleiding InterActive Media. Echter door het jaar heen kwam hij tegen steeds hoger bergen op. Zijn nederlands is niet zo sterk, blijkbaar is hij al helemaal niet geweldig met Actionscript werken, en naast het tekort aan punten en dat Kimes juist een gefocusde opleiding behoeft en geen uitgebreidde, moest hij ook opkijken naar twee andere klasgenoten die veel beter waren dan hem, iets wat hem behoorlijk jaloers maakte. Hij besloot toen met de opleiding te stoppen.

Een zomervakantie later begon Kimes aan zijn Certificaat 3D Graphics, een cursus van 6 maanden waarin hij onderwijs kreeg voor het maken van 3D modellen. Hij wist zijn cursus succesvol af te ronden door een zelfgemaakte animatie te laten zien. In September ontving hij zijn certificaat. Echter in Mei deed hij ook mee aan de Diploma opleiding, het opstapje van de certificaat. Meer dan een jaar en een eind project later is ook dit gehaald. Echter heeft Kimes besloten nog een stapje hoger te gaan: Bachelor.

Op het moment is Kimes bezig deze wiki pagina op te vullen terwijl hij eigenlijk aan een assignment moet werken die hij op 3 December moet inleveren.

Elite 8 Edit

Kimes was ook lid van wat "de Elite 8" genoemd werd. Dit was een groepje van 8 AWF'ers die met de komst van Pokémon Diamond & Pearl een soort van AWF Gymleaders wouden maken. Tot deze acht behoorden:

De Elite 8 had ook enige aanhang:

Helaas is dit project er nooit van gekomen. Maar de vele dagelijkse massaconversaties op MSN waren wel een succes.

CreatiesEdit

Tijdens zijn certificaat en zijn huidige diploma opleiding geeft Kimes wat mooie werkjes gemaakt voor verschillende vakken.

thumb|300px|right|Kimes zijn eerste echte animatie

Portfolio

Verhaal

Kimes heeft eens geprobeerd een verhaal te schijven op AWF, hoewel hij er tegenwoordig geen hoofdstukken meer voor heeft geschreven, is het verhaal tenminste in zijn hoofd alles behalve dood.

Afbeeldingen
Coffee berserk II front WIP

Coffee Berserker WIP

Zombie WIP2

Zombie, fear my nickname

InteressesEdit

Kimes heeft verscheidene interesses voornamelijk in digitale onderwerpen.

  • Animaties van Pixar of Games, zoals de laatst verschenen Up vind hij geweldig.
  • Tekeningen of het nou met de hand of met een Waco tablet is gemaakt, interesseerd hij zich ook in. Characters moeten teslotte ook ontworpen worden.
  • Zoals veel mensen in het heden, heeft Kimes een enorme interesse in muziek. Je kan hem dan ook moeilijk betrappen op stilte in zijn kamer.

TriviaEdit

  • De nicknames van Kimes zijn in volgorde: Metal Steelix, King Metal Steelix/KMS, Zombeh, Kimes en Kimera Kimes.
  • Kimes houdt nogal van melancholische muziek, mits hij niet in de bui is voor iets meer upbeat.
  • Kimes favoriete Animation artist is Lintu.
  • Als AWFer is Kimes verzot op de verhalen van Aerival en was dan ook lyrisch toen hij zag dat hij heer en meester van de laatste baan was in AWF kart: Dual Strike en dat hij een rol heeft in de huidige fic; The legacy of AWF IV: Rise of the Altmirs.

Van de bezoekersEdit

voor de bezoekers van deze pagina, schrijf maar iets leuks als je wilt. n.n