Wikia

Gohma (19 jaar), bij sommige leden bekend als Jan, is zo'n 2 jaar lid van AWF. Gebieden waar Gohma veel te vinden is zijn: Overige Anime, Tv/Films/Muziek/Boeken, Design en zo af en toe in O&P. Hij is een niet echt bekend lid, alhoewel (tot zijn eigen verbazing) er meer andere AWF'ers zijn die zijn echte naam bleken te kennen. Bijzondere verrichtingen heeft Gohma nog niet op zijn naam staan op AWF.

Momenten van Faam

- Gohma heeft enige tijd bekendheid verworven tijdens een kortstondige, maar heftige rage, genaamd 'Age of Empires II'. Zijn beruchte speelstijl was zo groot dat niemand meer wilde spelen, waarop hij weer snel alleen over was.

- Gohma heeft naar alle waarschijnlijkheid de meeste tijd zitten (en de meeste level 100's) in het spel Pokemon Silver.

- Gohma heeft een enorm epische pot schaak gespeeld tegen Deco T. Aoreste tijdens een minimeet. Het eindigde in remise.

Dieptepunten

- Tijdens de AoE Rage, werd AWF voor zeer korte tijd geinfiltreerd door leden van VOC. Deze AoE-clan daagde AWF'ers uit. Gohma nam de uitdaging aan, en werd totaal afgeslacht.

- World of Warcraft. Tijdens deze periode werd er nauwelijks gepost door Gohma. WoW nam zeer veel tijd in beslag, wat resulteerde in zeer lage AWF-activiteit.