Wikia

Freezee

Freezee

Freezee is verantwoordelijk voor behoorlijk wat forum rages op AWF.
Hij is het meest actief in het Onzin & Plezier Sub.

Over Freezee Edit

Biografie
See what I did thaaaair
Woonplaats
In een huis
Interesses
Ik vind het leuk om geslagen te worden
Beroep
Forum troll
Geslacht
Man

Freezee's obsessies Edit

Freezee houdt zich onder andere bezig met het verstoppen van een aantal chu-chu-chu-chu plaatjes.
Deze heeft hij op profielen geplaatst. Het is een spel en het is gay: Je word verwacht ze te gaan zoeken.
Het plaatje ziet er zo uit:

Zijn tweede obsessie is woorden of zinnen herhalen. Als je geen antwoord op hem geeft, zal hij deze tot wel 100 keer kunnen herhalen. Dit vinden mensen zwaar irritant natuurlijk, maar hij kan er waarschijnlijk niet zoveel aan doen.

Hij is ook bekend door bepaalde niet subtiele opmerkingen die hij soms maakt. Hij is niet geliefd op AWF, maar ook niet gehaat. We weten niet heel veel over hem, maar we weten wel dat het een rare snuiter kan zijn. Op meetings is hij meestal eerst heel rustig en lief.. en op het eind superdruk en soms irritant. Hoe dit kan? Dat is ons nog een raadsel.

Ss139
Zijn derde obsessie is Plotkai, dit is iets waarmee hij een zin start in AWF convo's waar eigenlijk normaal niet zoveel gebeurd. Als er iets bijzonders is, komt hij opeens heel onverwacht online en roept "TROLL PLOTKAI". Meestal verneem je hierna niets meer van hem en kan het zo zijn dat je een paar weken niets meer van hem hoort. Troll plotkai is een referentie naar het bekende Troll Bankai waar veel bleachfans het over hebben als het gaat over de plot van het verhaal.