Wikia

Prince ava Fearless

Fearless' huidige avatar.

Fearless (echte naam Bram), ook wel bekend als Daikari of Dake Kigaru, is een gebruiker van het Anime Wolken Forum, sinds 8 juli 2013 (Daikari). Hij is één van de Friezen op AWF en op 10 september 2009 stond zijn postcount op 1178 (Fearless), 2068 (Daikari), 133 (Dake Kigaru) en 3379 (totaal). Op deze pagina vind je zijn interesses en een aantal trivia, maar er volgt binnenkort meer. Hierbij ook meteen het verzoek geen babbel-hoekje aan te maken, doe dat maar op de overleg pagina of op de gebruikerspagina van PrinceAndTheRevolution.

MuziekEdit

Prince Fearless

Prince, één van zijn favoriete artiesten.

Fearless' heeft meerdere interesses. Hij houdt onder meer van muziek. Qua artiesten luistert hij naar All Time Low, Bowling for Soup, KiD CuDi, Bowling for Soup, Arctic Monkeys, Eels, Franz Ferdinand, Prince, Lostprophets en The Beatles. Voor meer, kijk maar eens hier.

SportEdit

Carlos sastre

Carlos Sastre in de Gele Trui op de Champs-Élysées

Fearless houdt ook erg van sport. Hij zit zelf op hockey en hij vind ook leuk om soms eens te voetballen en dat ook op TV te kijken. Zijn favoriete voetbalclubs in Nederland zijn PSV, SC Heerenveen en NAC. Buiten Nederland support hij Inter, Barcelona, Arsenal, Bayern München en Olympique Marseille. Tijdens rondes als de Giro, de Tour, de Vuelta e.d. is hij ook into wielrennen. Zijn favoriete team is Saxo Bank, maar zijn favoriete renner is Sastre van Cervélo Test Team. Hij is voor Sastre omdat hij ooit een keer een random etappe-uitslag van de tour heeft gepakt en random (ja alweer), een renner uitkoos. Dit werd Sastre, en sindsdien is hij altijd voor hem gebleven. Tijdens de tour van 2008 overheerdse Rasmussen, maar Fearless bleef volhouden: let nou maar op, Sastre gaat toch wel winnen! En ja, Rasmussen werd uit de tour gezet en Sastre won op de Alpe d'Huez en veroverde zo de gele trui en gaf die niet meer uithanden. Verder vindt hij Andy Schleck en Léon Sanchez ook twee toffe renners.

GamesEdit

Ook houdt Fearless van gamen, op zijn Xbox 360, Nintendo DS en iPod Touch. Zijn favoriete spel zal voor altijd Pokémon Gold blijven.

Xbox 360Edit

Fifa-10

De cover van de nieuwste FIFA.

Hierop speelt hij het liefst sportgames, zoals FIFA, waarvan hij de nieuwste versie steevast voor Sinterklaas vraagt. Ook speelt hij wel eens de tegenhanger van FIFA, Pro Evolution Soccer. Ook houdt hij wel van actie/avontuur spellen, zoals: Naruto: Rise Of A Ninja.

Nintendo DSEdit

Marioandluigipartnersintime

Een screenshot van Mario & Lugi: Partners in Time

Hier geen sportspellen, omdat die er bagger uit zien op de DS. Hier opnieuw wel veel avontuur/touch/multiplayer spellen, zoals Soul Bubble, Bomberman, Mario & Luigi: Partners in Time e.d.

iPod TouchEdit

Kan je hier op gamen? Jup, met applicaties. Zijn favoriete genres hier zijn zeer divers, maar hij heeft wel de hele roedel PapiJump games: PapiJump, PapiJump +, PapiJump Cave, PapiMissile, PapiRiver, PapiJump Land, PapiPole en PapiCatch. Andere spellen die hij vaak speelt zijn Jelly Car, Waterslide, iCopter, BaDaBoo (soort biljart), UNO en Vier-op-een-rij. Voor een aantal screens van deze spellen zie Externe Links. Dit omdat er anders wel erg veel plaatjes op de pagina staan.

DwergstaatjesEdit

Een fan van dwergstaatjes is hij ook. Wat hij er zo leuk aan vindt is niet duidelijk, hij vindt het gewoon tof. Intussen heeft hij Liechtenstein, San Marino en Vaticaanstad bezocht. Andorra, Palau, Micronesia e.d. staan nog op zijn verlanglijstje. Micronaties vindt hij niets, want die worden niet erkend en dus krijgt hij niet het gevoel dat hij in een ander land is. Op deze foto staat hij met één been in Italië en Vaticaanstad, op de grens van de twee landen dus. En op deze foto staat hij voor een vlag in Nendeln, Liechtenstein. Het was toen nationale feestdag.

TriviaEdit

  • Fearless heeft in zijn tijd op AWF vele avatars gehad zoals; Daikari (Digimon), Michael Jackson, Rukia (Bleach), Yui, Ritsu (beide K-ON!), Kirby, Goofy (idee van TJ) en Reborn! De zevende staat onder aan de Trivia pagina weergegeven. De huidige staat helemaal boven aan de pagina.
  • Hij heeft dezelfde naam als een beroemd schrijver, die onder andere Dracula heeft geschreven, de Ier: Bram Stoker.
  • Hij is nagenoeg als er een EK of WK is altijd jarig tijdens zo'n toernooi.
  • Zijn is naam is afgeleid van Abraham (dit is echter niet zijn echte naam, dat is gewoon Bram), wat De Vader Van Alle Volkeren betekent.
  • Fearless heeft geen angst. Of wel?

Goofy avatar Fearless

Externe linksEdit

Een drietal screens van BaDaBoo

Wat screens van PapiJump Cave

Een mooi voorbeeld van Waterslide