Wikia

Devian, ook wel bekend als Dave IRL en vroeger onder de namen Jolteon en Shadow-Jolteon is een AWF-lid. Hij heeft het oude (gele) board nog meegemaakt en rekent zichzelf daardoor tot de Oude Garde van AWF. Momenteel verblijft hij in Saasveld(Twente).

Hoe het begon Edit

Op 7 september 2005 maakte hij zijn huidige (en enige) account aan op AWF, 'Jolteon'. Hoewel hij pas in 2005 een account had gemaakt, hing hij er al sinds 2004 rond. Hij kwam vooral in de Pokémon-subs maar is daar na ongeveer een jaar vanaf gestapt en verhuisd naar de 'Overige' subfora.

Algemeen Edit

Met 4 rode en 2 gele kaarten is hij zeker niet het braafste lid dat AWF gekend heeft en zijn openlijke kritiek op het bestuur van AWF wordt niet altijd gewaardeerd, en heeft er meerdere malen bijna voor gezorgd dat hij een aantal kaarten en/of bans rijker was. Hij heeft de eerste Almelo-meet georganiseerd (die begonnen is als mini-meet) die over het algemeen zeer geslaagd was.

Interesses en dergelijke Edit

Muziek! Hij heeft een behoorlijke aanleg voor muziek (niet mijn woorden, dat zeiden mijn muziekdocenten), maar is alleen te lui om er ook wat mee te doen. Hij kan drummen, piano spelen, keyboard spelen en nog wat andere exotische instrument waarvan hij de naam niet meer weet. Verder is hij een groot fan van Muse en wilt eigenlijk vanwege dat weer leren om gitaar te spelen. Ook staat hij erom bekend een bijzonder hoge stem te hebben (vergelijkbaar met Matthew Bellamy van Muse) en laat dit maar al te graag merken.

Bierkennis Edit

Als een leerling van biermeester Ome Menno heeft hij een redelijke kennis van (goede) bieren en staat andere leden dan ook graag bij met zijn kennis hierover. Zijn favoriete speciaalbier komt van de enige Nederlandse maker van trappistenbier: La Trappe. De La Trappe Quadrupel Oak Aged is een bijzonder biertje die een half jaar in een (eiken)houten vat heeft gerijpt en hierdoor een fruitige en krachtige smaak heeft.

Het Tuig Edit

Devian is bevriend met (bijna) alle leden van het Tuig en heeft ook 2 planningen van Tuig on Tour op zijn naam staan (iets wat maar zeer weinig mensen weten).

Trivia Edit

  • Devian gaat door het dagelijks leven als Dave (nb. hij is niet dezelfde persoon als Dave).
  • Devian is een Grammatica Nazi.