Wikia

"I'm a Blaziken Babe!" - Pokemon Emerald Cathsphrase Creator

Biografie Edit

BlazikenBabe is geboren op 14 Febaruari 1995 en een Member van het AWF sinds 21 Februari 2007

Haar Volledige naam is Ilona Maria Iske

Op 14 Februari 1995 is BlazikenBabe geboren in het VU medisch centrum in Amsterdam. Momenteel woont ze in Monnickendam. Ze studeerd op dit moment Mediavormgeving op het Horizon College in Hoorn.

BlazikenBabe is enigs kind en woont in het rustige stadje (Ja het is een stad) Monnickendam, we woont daar met haar ouders en haar 2 cavia's. Als het om sporten gaat zit ze Op Karate en Zwemmen. Met karate heeft ze op dit moment de oranje band. Ook vind ze het geweldig om naar een pretpark te gaan. Ze gaat vooral voor de achtbanen. Maar attracties zoals een enterprise en een Frisbee vindt ze ook leuk. Haar favoriete pretpark is Europapark in Duitsland welke vaak dient in de zomervakantie als tussenstop.

Karakter Edit

BlazikenBabe is een stille meid. Met vrienden kan ze soms heel druk worden. Ze kan absoluut niet tegen kabaal en gillende meiden. En al helemaal niet met mensen die haar niet met rust willen laten. Hierdoor kan ze soms erg agressief overkomen. Maar meestal bedoeld ze het goed. BlazikenBabe kampt ook soms met het feit dat ze nogal Paranoide kan zijn. En ze heeft nogal het probleem af en toe dat er een muur om haar heen zit. Maar tegenwoordig wordt ze steeds opener en vastberadener. BlazikenBabe is gewoon een meisje dat af en te helemaal van de echte wereld is en meer in haar droomwereld leeft. Ook schijnt ze een enorm goed geheugen te hebben voor bepaalde dingen zoals de dromen die ze uitgebreid kan beschrijven. (Helaas zit niet iedereen op AWF hier op te wachten.)

In het algemeen is BlazikenBabe een vrolijke, maar soms aparte meid.

BlazikenBabe of AWF Edit

BlazikenBabe is op AWF meer een lurker dan een poster. Als ze een bericht post is het meestal creatief gerelateerd of heeft het te maken met haar verzameling. Ze staat voor de meeste leden op AWF als het lid met de gigantishe pokemon verzameling, maar ook bekend als een Designer/Tekenaar.

BlazikenBabe dankt haar naam aan het spel Pokemon Emerald waarin de trainer zijn Catchphrase kon invullen. De kleine BlazikenBabe die nog helemaal geen verstand had van engels vulde in: I'm a Blaziken Babe!" Tot trollende reacties van haar vriendin. Uiteindelijk besloot ze dit juist in haar voordeel te gebruiken, en zo was de Nickname BlazikenBabe geboren.

In 2011 kwam er een nieuwe member genaamd BlazikenBitch welke geen kloon was van BlazikenBabe. Dit wist ze zelf ook maar andere leden wouden haar niet geloven. Toen beide in een topic poste onstond er ineens een gigantishe offtopic stormloop en werd het troll account BlazikenBob aangemaakt. Dit topic werd snel gesloten en verwijderd van AWF.

BlazikenBabe en haar Pokémon hype Edit

Je zou kunnen zeggen dat BlazikenBabe nogal ERG fan is van pokemon. Ze mag misschien van de games houden maar van de Merchandise is ze helemaal weg. Iedereen die haar kamer inwandeld stuit meteen op een gigantishe vitrine gevuld met pokemon figuren. Haar hele kamer hangt vol met posters en knuffels. Sommige verklaren haar voor gek, maar daar trekt ze zich niets van aan. "Als ik het leuk vind en andere niet... well das hun probleem." Regelmatig koopt Ilona nieuwe merchandise op Ebay ten grote ergenis vn de postbode. Maar ze kunnen er wel om lachen.

Haar favoriete item uit haar collection is haar grote Zoroark Banpresto Sufobi figure. Zoroark is ook een van de pokemon in haar Dream Team. De overige vijf zijn: Blaziken, Xatu, Luxray, Flygon en Hydreigon. Haar favoriete pokemon types zijn Dark en Dragon.

SPAM Edit

Speciaal voor de mensen die mijn pagina willen bekladden. Doe dat lekker hier.

Hiddenub/Pokemaster2000: Nou omdat je zo aandringt post ik hier wel ff wat^^ damn ik heb egty fuckin veel suiker op, heb bijna een hele zak banaantjes gegete( die van haribo, niet die gezonde shit)

Shiny/Flamez: Jij bent echt awesome met Photoshop ;)