Wikia

B1 Edit

Een gewoon doodnormaal lid op AWF, zit voornamelijk in subforums over Pokémon en Games. alhoewel hij soms te vinden is bij Overige Praat en Discussie en Actueel. Bones is nogal ...gek(dat schrijft hij zelf). Maar wat anderen gek noemen, noemt hij gwn van het leven genieten. Bones is nog geen volwassene en gedraagt zich dus nog steeds als een kind tot hij volwassen is(alhoewel hij volwassen is als hij het moet zijn). Hij is een soort van Zorro, maar dan nog eens in disguise.

  • Geboren:15 januari 94
  • Gestorven:Hopelijk nog niet(tenzij ik een zombie ben, kan ook. Brains....)
  • Lievelingskleur:Geel/paars
  • Leeftijd:Bereken het
  • Lievelingskoekje:Een awesome!
  • Lievelingsgetal:7
  • Haarkleur:Blond
  • Ogen:Grijsgroen
  • Tanden:Wit(en mooie hoektanden)
  • Woont in:West-Vlaanderen(voor de domme mensen, ik ben een Belg. Shit dat had ik niet mogen zeggen)
  • Gezegdes:Holy Guacamole, Aye Caramba, Meep Meep, en nog andere cartoondingen.
  • Beroep:Momenteel geen, maar voor meer zie m'n beroepcategorie.
  • Lievelingscartoon:Roadrunner en Bart Simpson én Dr.Zoidberg
  • Familie:Ja
  • Vrienden:Ja
  • Vriendin:Nee :/
  • Lievelingsmonster:Weerwolf
  • Lievelingsdier:Slang,haai,wolf,Amerikaanse zeearend

Interesses Edit

B1 heeft allerlei interesses van pokémon tot graancirkels.

Hij heeft een eigen forum(over scratchen, dat doet hij namelijk graag) én maakt later ook nog een website. Naast tv kijken hackt hij ook graag spelletjes. B1 schrijft zeer graag verhalen en schreef vroeger vaak ook nooverhaaltjes(in de twee dagen dat hij een noob was).

Televisie Edit

B1 kijkt zeer graag naar de tv en vindt mensen die tv dom vinden idioten. Onawesome dude's. Z'n lievelingsprogramma's zijn:

  • Buffy the Vampire Slayer
  • Bones
  • NCIS
  • The Simpsons
  • Futurama
  • That 70 show
  • My wife and kids
  • Nog meer programma's

Namen Edit

B1 geeft zichzelf graag bijnamen, Zo staat hij o.a. onbekend als: Banaan Ace Chaos T-Bones Tyrannozard Tyrannification Alhoewel B1's echte naam Thibault is. Veel mensen noemen hem vaak Bote, Glass, Verre,etc Dat komt omdat z'n achternaam...Glas is. Niet te verwarren met het glas waaruit je drinkt, maar de naam Glas komt van een ander woord(dat Thibault al vergeten is).

Hij zou het graag hebben als mensen hem Bones noemden. Ik ben awesome

Beroepen Edit

Bones is een beetje gek, hij wil namelijk leraar of Paleontoloog of Archeoloog of forensisch wetenschapper worden. Hij denkt namelijk dat hij dat laatste zal worden. Ook zou hij graag een tekenfilmfiguur worden, mocht dat niet lukken dan een stem van een tekenfilmfiguur. Tekenfilms zijn awesome.

Random Edit

Bones is, net zoals iTeruri, nogal random. Ook steelt hij graag woorden zoals dude en awesome, want hij is awesome.

Inspiratie Edit

Bones krijgt z'n inspriatie door niet te denken aan hoe inspiratie te krijgen, als hij geen inspriatie heeft dan begint hij dingen te lullen. Zo weet ik dat in de tweede oorlog er een man was die ooit eens een ajuin aan z'n broek had, om de Duitsers weg te jagen. Het lukte half, tot de ajuin begon te rotten. Daardoor liep z'n broek weg...

Schrijven en lezen Edit

Bones leest graag, vooral fantasy en avontuurboeken. Ook schrijft hij graag verhaaltjes, toen hij nog een noob(voor twee dagen was, want anders was hij niet zo awesome) schreef hij vaak pokémonverhaaltjes die maar 1 epi hadden, ze waren noobish maar nog steeds awesome.

Z'n allereerste (nog awesomere) fic was MD, Mystical Dragons. Later zag hij een film genaamd Eragon en bleek dat er veel aspecten uit de film in z'n verhaal zaten(zonder dat hij het zelf wist).

Nu schrijft hij aan een awesome verhaal Staffs, over awesome magie.

Vrienden op het I-Net Edit

  • Morris(maar die doet alsof hij van niets weet)
  • Ichiro(heeft altijd wel iets briljants te zeggen)
  • iTeruri(Heeft veel koekjes)
  • Quil( voor eeuwig een goeie vriend...)
  • Maxxert (Heeft nieuwe naam M-Aze, gekozen door T-Bones)

Ode aan Morris/iTeruri/Quil/baviaan Edit

Ik ben een awesome man van weinig woorden.

Als Bones, de awesome dude, iets vergeten is, voeg het dan toe. Dan beloont hij je met een awesome awesomecookie!

Zwijnen op een landingsbaan hebben geen lang bestaan