Wikia

Aran na e Cor is een gewoon lid op AWF. Hij staat ook wel bekend als Vikingking (oude naam), Lionking (oude naam) of Fokke (echte naam: Fokke-Jan). Hij heeft de meeste posts op het forum en was de eerste die de grens met 20.000 posts doorbrak. Aran na e Cor staat er bekend om dat hij een rasechte Fries is en fan is van SC Heerenveen

Geschiedenis op het forum Edit

Aran na e Cor zag het levenslicht op 17 september 2004 onder de toenmalige naam Vikingking. In het begin kwam hij voornamelijk in het pokémon gedeelte van het forum, maar vanaf eind april 2005 komt hij overal. Sindsdien heeft hij ook meer forumleden leren kennen, waarvan sommigen ondertussen tot zijn beste vrienden horen. Het eerste forumlid waar Aran na e Cor goed mee op kon schieten was Deco T. Aoreste (toen nog onder de naam Deco), dit kwam door hun gezamenlijke haat tegen de evoluties van de pokémon Eevee. Hoewel Aran na e Cor tegenwoordig Umbreon, Glaceon en Flareon wel leuk vind.

Aran na e Cor heeft tussen 2004 en 2009 veel gepost, waardoor hij momenteel de meeste posts heeft. In een zeer posterige bui heeft Aran na e Cor een keer op een dag 121 posts gemaakt, dit record van hem werd enige dagen later ook gehaald door zijn goede vriend Deco T. Aoreste. Tussen alle posts die Aran na e Cor heeft gemaakt zaten natuurlijk ook posts die niet al te vriendelijk waren. Om deze reden heeft hij al verscheidene warns gehad en is hij 2 keer gebanned geweest. Sinds januari 2007 is Aran na e Cor de goede weg in gegaan en heeft hij geen warns meer gekregen. Dit komt mede omdat hij steeds inactiever word, mede dankzij zijn drukke studie.

Elite 8 Edit

Aran na e Cor was ook lid van wat "de Elite 8" genoemd werd. Dit was een groepje van 8 AWF'ers die met de komst van Pokémon Diamond & Pearl een soort van AWF Gymleaders wouden maken. Tot deze acht behoorden:

De Elite 8 had ook enige aanhang:

Helaas is dit project er nooit van gekomen. Maar de vele dagelijkse massaconversaties op MSN waren wel een succes.