Wikia

AWF Meeting #25 vond plaats op 27 maart 2010 in Haarlem. Tijdens de meeting werd, na de traditionele verzameling op het station, onder andere gebowld bij Bison Bowling te Haarlem, onderdeel van dezelfde onderneming als de gelijknamige bowlingbaan in Utrecht, waar zeer veel (officiële en onofficiële) AWF Meetings hebben plaatsgevonden. Tevens werd er rondgehangen in het park, werd er avondeten geregeld bij pizzeria-restaurant Novecento, en bleven enkele leden logeren bij Jewell in Velserbroek.

De meeting wekte enige controverse met betrekking tot drugsgebruik. 's Avonds waren enkele meetinggangers naar de plaatselijke coffeeshop vertrokken om jointjes te roken, wat sommige mensen in het verkeerde keelgat schoot, onder andere vanwege het voorbeeld dat ermee werd gesteld. Tevens werd 's middags lachgas geïnhaleerd, waar ook een filmpje van op YouTube te vinden is, maar hiertegen was significant minder weerstand. Wel werd er geklaagd over buitensluiting van leden die zich niet voldoende volgens de groepsnormen gedroegen, hoewel hierover nooit complete opheldering is geweest op AWF.

AanwezigenEdit

NabesprekingEdit